#RTL Klub

Jelentős fordulat előtt áll a Simicska-médiabirodalom
 

Jelentős fordulat előtt áll a Simicska-médiabirodalom

Miközben az RTL- és a TV2-csoport között ádáz háború dúl, hogy melyik a nézettebb csatorna, a Fidesz hátországában a hvg.hu értesülései szerint újból felmerült, hogy meg kéne törni a televíziós méréssel foglalkozó cég, az Nielsen Közönségmérés Kft. monopóliumát. A választások előtt a rádiós méréseket uraló cég már tulajdonost is cserélt, és a Simicska-birodalom egyik régi – ám a piacon nagy tekintéllyel bíró – vezetőjénél kötött ki. Az adásvétel okairól alig lehet tudni valamit, a cég ráadásul eddig is egy kormányközeli cég tulajdonában volt.

M. László Ferenc M. László Ferenc

 

"Ez óvoda" – beszólt az RTL-vezér a TV2-nek

Nem fél attól, hogy a kormányközeli cégek piacon kívüli eszközökkel kiszorítják a magyar piacról, de "ha lesz háború, akkor lesz haditerv is" – mondta az RTL vezérigazgatója a Kreatívnak. Dirk Gerkens többször beszólt a TV2-nek, illetve a társaság tulajdonos-vezérigazgatójának is.

hvg.hu hvg.hu



Simicska megelőzte a TV2 vezérét
 

Simicska megelőzte a TV2 vezérét

A legbefolyásosabb magyar média személyiségek listánján Simicska Lajos megelőzte a TV2-vezér Simon Zsoltot, de egyikük sem tudta lenyomni a hét éve folyamatosan első RTL Klub-vezért, Dirk Gerkenst. A rangsort a Marketing és Média magazin állította össze.

MTI MTI


A Frizbi-főszerkesztő esete az elszúrt rapid randival
 

A Frizbi-főszerkesztő esete az elszúrt rapid randival

Ez egy hamisítatlan kelet-európai történet. Vannak benne másodvonalbeli celebek, szürreális estélyek, csipetnyi politika, offshore, foci és a Rejtő-hős Fülig Jimmyt idéző levelezés. A szereplőket nem a képzelet szülte, bármilyen hasonlóság létező személyekkel nem a véletlen műve.

M. László Ferenc M. László Ferenc


 

"Nem Balkán, ez már Ukrajna" – kirobbant a háború a tévés piacon

A reklámozók évről évre kevesebbet költenek a tévékben, az állami hirdetések furcsamód nem a nézettebb, hanem a kisebbik országos kereskedelmi tévéhez áramlanak. Amióta eladták a TV2-t, forrong a médiapiac. Ami most zajlik, akár diplomáciai lépéseket is maga után vonhat. A hazai médiapiac átalakulásával foglalkozó sorozatunk második része.

M. László Ferenc M. László Ferenc

„Hát mindenki hülye?” – Sebestyén Balázs visszatért
 

„Hát mindenki hülye?” – Sebestyén Balázs visszatért

A Négyen négy ellen (figyelem, ők frappánsan így írják: 4N4LN) könnyed, humoros vetélkedőként hirdeti magát, és mindez teljesül is – feltéve, hogy a könnyed alatt hétköznapiságot, humoros alatt alpári humort értünk. Sebestyén Balázs nemrég megbukott a Vundersőn és Zuperszexivel, most egy hétköznap esténként adásba kerülő vetélkedővel próbálja meg helyreállítani megtépázott renoméját az RTL Klubon.

Bicsérdi Ádám Bicsérdi Ádám

Vundersőn, Gesztiméter, Hajós-összes – a legnagyobb tévés bukták
 

Vundersőn, Gesztiméter, Hajós-összes – a legnagyobb tévés bukták

Egymás után ötlik ki a „jobbnál jobb” műsorterveket a kereskedelmi csatornák, ám a nézők juszt sem bírják megállni, hogy át ne kapcsoljanak egy másik adóra. A Csillag születik ötödik szériáját be sem indítják, de korábban is számos show okozott csalódást. Melyik műsor élt a legrövidebb ideig? Ki az a tévés, aki kizárólag bukott produkciókat vezetett? Összeszedtük a legnagyobb buktákat.

BI BI



VS.hu: van kapcsolat a Fidesz-közeli média és a TV2 eladása között
 

VS.hu: van kapcsolat a Fidesz-közeli média és a TV2 eladása között

Az eddigiek mellett újabb közvetett bizonyíték mutatja, hogy létezik kapcsolat a Fidesz gazdasági háttérbirodalma és a TV2 eladása között – írja a vs.hu. Az utóbbit tető alá hozó ügyvédi iroda vezető partnere bábáskodott a Class FM alapításánál és az RTL Klub infocenteres bevásárlási kísérlete mögött is.

hvg.hu hvg.hu